Odmietnutie návrhu
Zdravotná poisťovňa odmietne návrh na plánovanú zdravotnú starostlivosť, ak:
- poistenec nie je poistený v danej zdravotnej poisťovni (t. j. nejde o príslušnú zdravotnú poisťovňu):
- PZS nemá povolenie poskytovať medicínsku službu alebo s ním zdravotná poisťovňa nemá uzatvorenú zmluvu na danú medicínsku službu,
- PZS nedoplnil návrh na plánovanú zdravotnú starostlivosť do 10 dní od výzvy na doplnenie.
Ak PZS zašle neúplný návrh na plánovanú zdravotnú starostlivosť, zdravotná poisťovňa vyzve PZS na doplnenie návrhu v lehote 10 dní. Ak v stanovenej lehote PZS návrh nedoplní, zdravotná poisťovňa takýto návrh odmietne.
Ak využívate mobilnú aplikáciu VšZP alebo ePobočku, informácie o odmietnutí návrhu nájdete v sekcii Moje zdravie, v časti Čakacie listiny. Ak nevyužívate eSlužby, informácie o odmietnutí návrhu obdržíte písomne na kontaktnú adresu.