Všeobecné podmienky k programu Vernosť+
(ďalej ako „podmienky používania“)
Úvod
Tieto podmienky používania stanovujú kritériá pre používanie vernostného programu Vernosť+ Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s., so sídlom Panónska cesta 2, 851 04 Bratislava - mestská časť Petržalka, zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Vložka číslo: 3602/B, Oddiel: Sa (ďalej len „VšZP“), založeného na hodnote prevencie a pokrokovej zdravotnej starostlivosti pre jej verných poistencov. Účelom je stanovenie podmienok a pravidiel používania vernostného programu Vernosť+.
Článok 1
Základné pojmy
- Vernostný program Vernosť+ je program pre verných poistencov VšZP (ďalej len „program Vernosť+“). Program Vernosť+ umožňuje poistencom VšZP (ďalej len „poistenec“) v súlade s platnou legislatívou a podmienkami používania získať prístup k benefitom. Program Vernosť+ je prístupný súčasným poistencom vo voľne dostupnej mobilnej aplikácii VšZP (ďalej len „mobilná aplikácia“) alebo v elektronickej pobočke VšZP dostupnej na www.epobocka.com (ďalej len „ePobočka“). Mobilná aplikácia a ePobočka slúžia na využívanie a získanie informácií o benefitoch programu Vernosť+.
- Verný poistenec je poistenec spĺňajúci podmienky v zmysle článku 2, bodu 2.1 podmienok používania.
- Benefit je výhoda, ku ktorej VšZP poskytuje vernému poistencovi prístup na základe aktivácie programu Vernosť+, a to benefit Dr. Nonstop+ benefit Objednanie+ a benefit Psychológ+.
- Aktivácia programu Vernosť+ je proces, prostredníctvom ktorého poistenec vyjadrí súhlas s týmito podmienkami používania, splní podmienky nároku na program Vernosť+ a získa prístup k benefitom, za podmienok bližšie uvedených v týchto podmienkach používania.
- Nepretržitý poistný vzťah je obdobie, počas ktorého je poistenec kontinuálne verejne zdravotne poistený vo VšZP. Za kontinuálne verejné zdravotné poistenie sa považuje aj obdobie zániku verejného zdravotného poistenia v SR titulom vzniku verejného zdravotného poistenia v cudzine za podmienky, že bezprostredne po zániku zdravotného poistenia v cudzine sa poistenec opätovne stal poistencom VšZP.
- Dovŕšenie roku veku znamená, že napr. dovŕšenie 18. roku veku nastane 00.00 ráno dňa 18-tych narodenín.
- Partner je tretia strana, s ktorou VšZP spolupracuje za účelom poskytnutia benefitov programu Vernosť+.
- Všeobecné podmienky pre používanie programu Vernosť+ tvoria súhrn dojednaní zaväzujúcich poistenca a jeho zákonného zástupcu pri získaní a využívaní programu Vernosť+ (ďalej len „podmienky používania“). Podmienky používania sú zverejnené v mobilnej aplikácií a ePobočke.
Článok 2
Nárok na program Vernosť+
- Nárok na program Vernosť+ má verný poistenec, ktorým je poistenec:
- s nepretržitým poistným vzťahom vo VšZP trvajúcim viac ako 1 rok (minimálne 366 dní); pre poistenca do dňa predchádzajúceho dovŕšeniu veku 6 rokov sa táto podmienka považuje za splnenú, a súčasne
- s nárokom na plnú zdravotnú starostlivosť v Slovenskej republike, a súčasne
- s aktivovaným prístupom do mobilnej aplikácie alebo ePobočky.
- Prístup k benefitom programu Vernosť+ získava verný poistenec aktiváciou programu Vernosť+. Za každého poistenca, ktorý nedovŕšil 18 rokov veku alebo za poistenca, ktorý bol pozbavený alebo obmedzený na spôsobilosti na právne úkony, udeľuje súhlas s podmienkami používania elektronicky cez mobilnú aplikáciu alebo ePobočku jeho zákonný zástupca.
- Nárok na program Vernosť+ ako aj jednotlivé benefity zaniká:
- zánikom verejného zdravotného poistenia vo VšZP,
- zánikom minimálne jednej zo skutočností podľa bodu 2.1 týchto podmienok používania,
- odvolaním súhlasu poistenca s podmienkami používania,
- rozhodnutím VšZP o zániku nároku poistenca v prípade porušenia povinnosti uvedenej v týchto podmienkach používania zo strany poistenca.
- VšZP je oprávnená overovať nárok poistenca na program Vernosť+ ako aj na jednotlivé benefity a poskytovať výsledok overenia trvania nároku partnerom za účelom plnenia programu Vernosť+.
Článok 3
Druhy benefitov v programe Vernosť+ a ich podmienky
- Benefit Dr. Nonstop+
- Benefit Dr. Nonstop+ predstavuje zvýhodnené podmienky prístupu k službám, poskytovaným prostredníctvom aplikácie MEDDI app (ďalej len „aplikácia MEDDI“), ktorej prevádzkovateľom je partner, spoločnosť MEDDI hub s. r. o., so sídlom Mlynské Nivy 5, 821 09 Bratislava, IČO: 54 217 181 (ďalej len „MEDDI hub“), a to za zvýhodnenú cenu resp. mesačný paušálny poplatok, ktorý uhrádza verný poistenec partnerovi MEDDI hub. Zvýhodnené podmienky sú v nasledovnom rozsahu a výške:
- pre verného poistenca – jednotlivca:
Popis služieb v MEDDI app
Cena bez DPH
Cena s DPH
2 x kontakt s lekárom do 2 hod. (pred prvým zakúpením balíka služieb)
zdarma
zdarma
2 x digitálna diagnostika bez písomného stanoviska lekára (pred prvým zakúpením balíka služieb, jednorazový poplatok bez ďalšej viazanosti)
4,00 €
4,80 €
mesačný poplatok pre poistenca za balík služieb
neobmedzený počet kontaktov s lekárom do 30 minút
7,50 €
mesačne
9,00 €
mesačne
1 x mesačne digitálna diagnostika s písomným stanoviskom lekára
jednorazový poplatok pre poistenca za služby digitálnej diagnostiky bez písomného stanoviska lekára (mimo mesačného poplatku)
2,75 € za službu
3,30 € za službu
jednorazový poplatok pre poistenca za služby digitálnej diagnostiky s písomným stanoviskom lekára (mimo mesačného poplatku)
10,00 € za službu
12,00 € za službu
- pre skupinu poistencov v zmysle bodu 3.1.5 tohto článku:
Popis služieb v MEDDI app
Cena bez DPH
Cena s DPH
2 x kontakt s lekárom do 2 hod. (pred prvým zakúpením balíka služieb)
zdarma
zdarma
2 x digitálna diagnostika bez písomného stanoviska lekára (pred prvým zakúpením balíka služieb, jednorazový poplatok bez ďalšej viazanosti)
4,00 €
4,80 €
mesačný poplatok pre skupinu poistencov za balík služieb
neobmedzený počet kontaktov s lekárom do 30 minút
14,00 €
mesačne
16,80 €
mesačne
1 x mesačne digitálna diagnostika s písomným stanoviskom lekára pre každého poistenca v skupine
jednorazový poplatok pre poistenca za služby digitálnej diagnostiky bez písomného stanoviska lekára (mimo mesačného poplatku)
2,75 € za službu
3,30 € za službu
jednorazový poplatok pre poistenca za služby digitálnej diagnostiky s písomným stanoviskom lekára (mimo mesačného poplatku)
10,00 € za službu
12,00 € za službu
- pre verného poistenca – jednotlivca:
- Ďalšie podmienky získania a používania aplikácie MEDDI a využívania služieb, poskytovaných prostredníctvom aplikácie MEDDI, určuje partner MEDDI hub vo svojich Všeobecných obchodných podmienkach používania aplikácie MEDDI app, ktoré sú zverejnené na webovej stránke partnera MEDDI hub.
- Hlavným účelom aplikácie MEDDI je sprostredkovanie odborných konzultácií a stanovísk lekárov, využívajúcich aplikáciu MEDDI, týkajúcich sa zdravotného stavu poistenca formou elektronickej komunikácie. Aplikácia MEDDI nie je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti a ani nenahrádza zdravotnú starostlivosť a ani možnosť poistenca v prípade potreby privolať lekársku službu prvej pomoci. Aplikácia MEDDI taktiež neposkytuje, nezaisťuje ani nesprostredkováva všeobecnú, odbornú alebo akútnu zdravotnú starostlivosť, ani nie je subjektom, či poskytovateľom záchrannej zdravotnej služby a iných krízových záchranných zložiek.
- Verný poistenec môže prístup k službám aplikácie MEDDI získať ako jednotlivec alebo ako člen skupiny poistencov podľa bodu 3.1.5 tohto článku.
- Aplikáciu MEDDI môže využívať aj skupina maximálne štyroch poistencov bez ohľadu na ich vek, zaregistrovaných v aplikácii MEDDI verným poistencom spĺňajúcim podmienky podľa bodu 3.1.1 tohto článku, ktorý si aktivoval program Vernosť+, pričom každý poistenec v skupine musí byť poistencom VšZP.
- Benefit Dr. Nonstop+ predstavuje zvýhodnené podmienky prístupu k službám, poskytovaným prostredníctvom aplikácie MEDDI app (ďalej len „aplikácia MEDDI“), ktorej prevádzkovateľom je partner, spoločnosť MEDDI hub s. r. o., so sídlom Mlynské Nivy 5, 821 09 Bratislava, IČO: 54 217 181 (ďalej len „MEDDI hub“), a to za zvýhodnenú cenu resp. mesačný paušálny poplatok, ktorý uhrádza verný poistenec partnerovi MEDDI hub. Zvýhodnené podmienky sú v nasledovnom rozsahu a výške:
- Benefit Objednanie+
- Benefit Objednanie+ predstavuje službu VšZP pre verného poistenca spočívajúcu v možnosti vyhľadávať v zozname vybraných ústavných a ambulantných zdravotníckych zariadení ambulanciu poskytovateľa zdravotnej starostlivosti a získať prístup k rezervačným prostriedkom vybraných zdravotníckych zariadení za účelom rezervácie termínu na vyšetrenie alebo ošetrenie prostredníctvom elektronických služieb v mobilnej aplikácii alebo ePobočke. Verný poistenec získava benefit Objednanie+ aktiváciou vernostného programu Vernosť+.
- Zoznam vybraných zdravotníckych zariadení zapojených do benefitu Objednanie+ je uvedený na webovej stránke VšZP https://www.vszp.sk/files/vernostny_program/zoznam-vybranych-ustavnych-ambulantnych-zdravotnickych-zariadeni.pdf
- Benefit Psychológ+
- Benefit Psychológ+ predstavuje zvýhodnené podmienky prístupu k službám, poskytovaným prostredníctvom on-line platformy (ďalej len „on-line platforma“), ktorej prevádzkovateľom je partner, spoločnosť JOBPOINT, spol. s r.o., so sídlom Medená 10/K, 811 02 Bratislava, IČO: 36 844 039 (ďalej len „JOBPOINT“), a to vo forme konzultácii v trvaní 45 minút za zvýhodnenú cenu 25 eur bez DPH t.j. 30 eur s DPH, ktorú uhrádza verný poistenec partnerovi JOBPOINT.
- Podmienky používania on-line platformy partnera JOBPOINT a poradenstva v oblasti duševného zdravia určuje partner JOBPOINT vo svojich Všeobecných obchodných podmienkach internetových stránok www.psychologpomaha.sk, ktoré sú zverejnené na webovej stránke partnera JOBPOINT.
Článok 4
Povinnosti poistenca
- Poistenec sa zaväzuje
- v mobilnej aplikácií a ePobočke uvádzať pravdivé a aktuálne informácie, najmä e-mailovú adresu, ktorá bude používaná pri elektronickej komunikácii s poistencom. Pre VšZP sú záväzné len tie údaje, ktoré poistenec poskytol;
- nevydávať sa za inú osobu, neporušovať podmienky používania a platné právne predpisy Slovenskej republiky;
- využívať program Vernosť+ len za účelom čerpania benefitov; členstvo v programe Vernosť+ je neprevoditeľné;
- priebežne sa oboznamovať so znením podmienok používania.
- Zákonný zástupca sa zaväzuje
- konať v záujme jemu zverených poistencov;
- poskytovať VšZP pravdivé informácie.
Článok 5
Ochrana osobných údajov
- VšZP sa pre účely tohto článku považuje za prevádzkovateľa. Poistenec resp. jeho zákonný zástupca, ktorý si aktivoval program Vernosť+, sa na účely tohto článku považuje za dotknutú osobu. VšZP a partneri sú pri poskytovaní benefitov v postavení samostatných prevádzkovateľov.
- Spracúvanie a ochrana osobných údajov sa spravuje ustanoveniami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“), zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
- Aktuálne informácie o spracúvaní osobných údajov sú dostupné na našej stránke Ochrana osobných údajov a na všetkých klientskych pracoviskách.
Článok 6
Prehlásenie o vylúčení zodpovednosti
- VšZP vyhlasuje, že vo svojom konaní si počína tak, aby nedochádzalo ku škodám na zdraví, na majetku, na prírode a životnom prostredí. VšZP nezodpovedá za škodu, ktorá mohla vzniknúť v dôsledku:
- nekorektného požívania benefitov programu Vernosť+ zo strany poistenca alebo jeho zákonného zástupcu;
- poskytnutia služby zo strany partnera; reklamácie a sťažnosti vo vzťahu k službám poskytovaným partnermi sa riadia a uplatňujú u konkrétnych partnerov ako poskytovateľov služieb;
- nefunkčnosti alebo nedostupnosti benefitov programu Vernosť+;
- nesprávnosti a neaktuálnosti údajov oznámených poistencom alebo jeho zákonným zástupcom;
- za nedoručenie dokumentov z dôvodu prevádzkových porúch na strane poistenca, jeho zákonného zástupcu alebo prevádzkovateľa internetu;
- používania programu Vernosť+ v rozpore s podmienkami používania a platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky;
- neoprávnených postupov, neschopnosťou alebo nemožnosťou používania programu Vernosť+ v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť;
- prekážky, ktorá nastala nezávisle od vôle povinnej strany a bráni jej v splnení povinnosti, ak sa nedá rozumne predpokladať, že by povinná strana tuto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala a ďalej, že by to v dobe vzniku prekážky predvídala, tieto účinky vylučujúce zodpovednosť sa obmedzujú len na dobu trvania prekážky.
Článok 7
Osobitné ustanovenia
- Poistenec a VšZP pri akceptácii a využívaní programu Vernosť+ komunikujú elektronicky prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP alebo ePobočky, vo forme PUSH správ, schránky správ a prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Článok 8
Záverečné ustanovenia
- Právne vzťahy medzi poistencom a VšZP sa spravujú platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
- Oblasti neupravené v týchto podmienkach používania sa spravujú ustanoveniami Všeobecných podmienok pre poskytovanie a používanie elektronických služieb ePobočky a mobilnej aplikácie Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s. zverejnených na stránke https://www.epobocka.com/ipep-web/#!/Vseobecne_podmienky a podmienkami ochrany osobných údajov zverejnených na našej stránke Ochrana osobných údajov.
- VšZP si vyhradzuje právo kedykoľvek podľa vlastného uváženia podmienky používania zmeniť alebo bez náhrady úplne zrušiť aj bez predchádzajúceho upozornenia poistenca. Zmena je účinná dňom nasledujúcim po dni zverejnenia podmienok používania v mobilnej aplikácií a ePobočke.
- Tieto podmienky používania upravujú právne vzťahy medzi VšZP a poistencom pri získaní a využívaní benefitov programu Vernosť+ odo dňa 12.8.2024 po ich predchádzajúcom zverejnení v súlade s bodom 8.3 tohto článku.
Dokumenty na stiahnutie
Všeobecné podmienky k programu Vernosť+ platné od 1. 6. 2024
pdf, 431,15 kB