Call centrum
Rýchlosť, spoľahlivosť a odborné poradenstvo, to všetko je k dispozícii prostredníctvom call centra najväčšej zdravotnej poisťovne na Slovensku už od 1. 1. 2006.
Aké údaje budeme potrebovať pri komunikácii a odbornom poradenstve?
Pre vybavenie a poskytnutie komplexných informácií budeme potrebovať Vaše údaje z občianskeho preukazu alebo preukazu poistenca. Preto Vám odporúčame si tieto doklady vždy vopred pripraviť.
Ako sa s nami spojíte?
Tím call centra je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00:
- na čísle 0850 003 003 pre celé územie SR a volanie je v cene miestneho hovoru,
- zo zahraničia na telefónnom čísle +421 220 817 003, kde cena volania závisí od ceny operátora,
- priamym volaním cez mobilnú aplikáciu VšZP,
- alebo cez formulár na webe „Napíšte nám“.
Aké informácie môžete získať?
Prostredníctvom volania na naše call centrum si môžete cez hlasový automat vybrať požadovanú oblasť pre získanie potrebných informácií o službách, benefitoch, na ktoré Vám radi zodpovedia naši poradcovia.
Vyberte si správnu voľbu a radi Vám poradíme
Ak chcete získať informácie o programe Vernosť+.
Ak sa chcete stať naším poistencom.
Pre benefitný systém Peňaženka zdravia a mobilnú aplikáciu.
Pre informácie o zdravotnej starostlivosti, ako sú kúpele, lieky, zdravotnícke pomôcky, recepty.
Pre informácie o poistení, preddavkoch, nedoplatkoch, ročnom zúčtovaní, preukaze poistenca.
Pre informácie v anglickom jazyku.
Mimopracovných hodín nám môžete nechať odkaz a my sa s Vami skontaktujeme najbližší pracovný deň. Všetky potrebné informácie nájde na webovej stránke alebo v chatbote. Vždy dostupný online prehľad o stave Vášho účtu poistenca získate rýchlo prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP.
Za účelom vyhodnocovania a zvyšovania kvality poskytovaných služieb VšZP sú všetky hovory v call centre nahrávané. Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na webstránke v časti ochrana osobných údajov.