Spätná väzba
Vážení klienti,
konštruktívna spätná väzba je kľúčovým zdrojom informácií pre zlepšovanie činnosti každej organizácie. Vo VšZP si spätnú väzbu na našu prácu vážime, našim klientom poskytujeme priestor na jej vyjadrenie a náležite ju vybavujeme.
V prípade, že sa na VšZP chcete obrátiť s prosbou o informáciu alebo o pomoc vo Vašej konkrétnej životnej situácii, kontaktujte call centrum VšZP na telefónnom čísle 0850 003 003 alebo využite náš kontaktný formulár Napíšte nám, kde Vám adresne poskytneme požadované informácie v čo najkratšom čase.
Ak sa nám nepodarilo zodpovedať Vaše otázky prostredníctvom call centra alebo kontaktného formulára Napíšte nám , resp. vybavenie Vašej požiadavky považujete za nedostatočné, alebo je Váš problém obsiahlejší, adresujte nám Váš podnet prostredníctvom nižšie uvedeného formulára.
Podnet je oprávnená podať fyzická osoba, ktorej sa podnet priamo týka, resp. jej zákonný zástupca. Podnet môže podať aj právnická osoba prostredníctvom jej štatutárneho zástupcu. Pre náležité prešetrenie skutočností, ktoré v podnete uvediete a pre poskytnutie relevantného stanoviska je potrebná identifikácia fyzickej osoby alebo právnickej osoby. Z tohto dôvodu formulár obsahuje povinné polia, ktoré je potrebné pri podaní podnetu z Vašej strany vyplniť.
Zároveň máte možnosť zvoliť si preferovanú formu odpovede, ktorú Vám VšZP zašle, a to buď elektronicky alebo poštou. Odpoveď Vám zašleme najneskôr do 60 pracovných dní odo dňa doručenia Vášho podnetu.
Najčastejšie problémy a otázky prosím smerujte VšZP prostredníctvom formulára Napíšte nám, kde Vám poskytneme požadované informácie v čo najkratšom čase.
Vopred Vám ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.