Master konto
Požiadajte si o zriadenie Master konta a získajte možnosť manažovania prístupov do ePobočky z pohodlia svojho pracoviska.
Master konto v ePobočke vám ušetrí nielen čas, ale umožní získať prehľad o tom, kto má pridelený prístup pre elektronickú komunikáciu s VšZP prostredníctvom ePobočky.
Pridajte sa aj vy a nestrácajte opakovane svoj čas osobnou návštevou pobočky.
Čo je Master konto?
Je to nový typ konta v rámci ePobočky. Vlastníkovi Master konta s prideleným IČO umožní riadiť a spravovať prístupy evidované vo VšZP. Prostredníctvom nich vami poverené osoby komunikujú s VšZP cez ePobočku.
Budete tak mať pod kontrolou prístupy pre všetky elektronické služby zamestnávateľov (eSlužba ZAM), prístupy pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti (eSlužba PZS), ktoré sú registrované vo VšZP na IČO vlastníka Master konta.
Kto môže o zriadenie Master konta požiadať?
Všetky právnické a fyzické osoby s prideleným IČO, ktoré sú registrované v informačnom systéme VšZP ako zamestnávatelia resp. poskytovatelia zdravotnej starostlivosti.
Čo vám Master konto prinesie?
- Online manažment prístupov do ePobočky pre vami poverené fyzické osoby (používateľ) z pohodlia svojho pracoviska.
- Prehľad ukončených prístupov.
- Možnosť pridelenia prístupu používateľovi pre zobrazenie celej histórie dávok, ktoré boli podané aj iným používateľom/mi bez ohľadu na typ podanej dávky v rámci VS ZAM/kódu prevádzky PZS.
Aký to bude mať prínos pre vašu spoločnosť?
- Pobočku navštívia štatutárni zástupcovia spoločnosti iba jeden raz, pri podpise Zmluvy o zriadení a využívaní Master konta (Zmluvy).
- Následne bude mať vaša spoločnosť plne pod kontrolou a vo vlastnej réžii prehľad používateľov, ktorí ju v elektronickej komunikácii s VšZP zastupujú, vrátane historických prístupov, no najmä možnosť prideľovania/odoberania prístupov používateľov z pohodlia svojho pracoviska, bez ďalšej návštevy pobočky VšZP.
Ako Master konto funguje?
Je to jednoduché. Do Master konta sa prihlásite rovnako ako do ePobočky, s prihlasovacími údajmi získanými pri podpise Zmluvy štatutármi spoločnosti. Pre pridanie prístupov si vyberiete možnosť Pridanie prístupu. Vyhľadáte VS ZAM/kód prevádzky PZS, vyplníte potrebné údaje používateľa a potvrdíte tlačidlo Pridať prístup:
Používateľ, ktorému ste prístup týmto spôsobom pridali, ho vo svojom existujúcom konte, resp. v procese registrácie svojho konta potvrdí a prístup má automaticky aktivovaný.