Výzva k pohybu zabodovala. VšZP sa prebojovala do užšieho výberu v súťaži efektivity reklamy Effie Awards Slovakia
Jarná edukatívno-osvetová kampaň VšZP Pohyb je zdravý sa zaradila medzi najefektívnejšie práce v slovenskej reklame za uplynulý rok. VšZP sa totiž s kampaňou z dielne agentúry MullenLowe GGK prebojovala do užšieho výberu poroty v súťaži efektivity reklamy Effie Awards Slovakia 2022.
O prestížnu cenu Effie za najefektívnejšiu reklamu zabojovalo v tomto roku celkom 31 prác. VšZP sa podarilo prebojovať medzi finalistov do užšieho kola, v ktorom porota vyberala z 19 prác od 14 agentúr. Všeobecná zdravotná poisťovňa v súťaži presvedčila prácou agentúry MullenLowe GGK „Pohyb je zdravý“, ktorá sa snažila verejnosť inšpirovať k pohybu a k zdravému životnému štýlu.
„Mimoriadne nás teší, že naša kampaň zameraná na prevenciu a pohyb zaujala aj odbornú verejnosť a vybrala ju medzi finalistov. Tento krok nám potvrdzuje dobre nastavenú marketingovú stratégiu, ktorej kontinuita vedie čoraz viac ku vizibilite, ale najmä kredibilite značky. VšZP je vnímaná ako stabilný a silný partner svojich poistencov. Dokazuje to najmä historický prírastok nových poistencov,“ povedala riaditeľka odboru marketingu a komunikácie VšZP Dominika Šulková.
O najefektívnejších reklamách uplynulého roku rozhodovalo 43 odborníkov z prostredia zadávateľov reklamy, reklamných agentúr, mediálnych agentúr a špecialistov na marketingovú komunikáciu. Kampane súťažili v produktových (FMCG, Finančné služby, Telekomunikačné služby, Dobročinný marketing, Ostatné) alebo špeciálnych kategóriách (Dávid a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events, Digital). Súťaž efektivity reklamy vyhlasuje Klub reklamných agentúr Slovenska.
Najdôveryhodnejšia značka za rok 2022 a Smart poisťovňa 2022
Získanie nominácie na Effie Awards 2022 je len jedným z viacerých aktuálnych úspechov Všeobecnej zdravotnej poisťovne na poli marketingu a komunikácie. Značka VšZP tiež získala aj ocenenie Najdôveryhodnejšia značka za rok 2022, a to v rámci najväčšieho spotrebiteľského prieskumu na Slovensku v kategórii zdravotných poisťovní. Obhájila tak svoje minuloročné víťazstvo.
Všeobecná zdravotná poisťovňa tento rok potvrdila aj svoju povesť modernej a digitálnej spoločnosti. Neustále zlepšovanie mobilnej aplikácie pre poistencov prinieslo VšZP prestížne ocenenie v ankete SmartPoisťovňa 2022, kde získala Cenu sympatie. Najväčšia zdravotná poisťovňa sa tak stala podľa verejnosti najatraktívnejšou zdravotnou poisťovňou na trhu z pohľadu smart a online funkcionalít.
Najnovšie správy
-
VšZP opäť získala titul Najdôveryhodnejšia značka v kategórii zdravotných poisťovní
22.11.2024
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) obhájila prestížne ocenenie Najdôveryhodnejšia značka a už štvrtý rok za sebou zvíťazila v kategórii zdravotné poisťovne.
Zamestnanci VšZP podporili globálnu kampaň May Measure Month, do merania krvného tlaku sa zapojilo viac ako tisíc z nich
20.11.2024
Prevencia je kľúčom k dlhodobému zdraviu. Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) sa jej venuje počas celého roka a o jej význame edukuje nielen verejnosť, ale aj svojich zamestnancov.