Titul Najdôveryhodnejšia značka v kategórii zdravotných poisťovní získala opäť VšZP
Spotrebitelia opäť zvolili Všeobecnú zdravotnú poisťovňu (VšZP) za Najdôveryhodnejšiu značku v kategórii zdravotných poisťovní. VšZP tak obhájila toto ocenenie už tretí rok za sebou.
Štátna poisťovňa získala ocenenie v rámci 8. ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky, v ktorom slovenskí spotrebitelia rozhodovali, ktorým značkám veria najviac.
„Ocenenie prijímame s pokorou. Našou snahou vo VšZP je byť ku každému blízko, sme proklientsky orientovaná moderná spoločnosť a zdravie našich poistencov je u nás vždy na prvom mieste. Táto spätná väzba nás preto teší,“ komentovala úspech značky generálna riaditeľka VšZP Ľubica Hlinková.
Reprezentatívna vzorka 2 000 slovenských spotrebiteľov hodnotila v ankete najsilnejšie značky v ich kategóriách. „Víťazné značky vzišli z rozsiahleho prieskumu realizovaného agentúrou NIQ. Je to zaslúžené víťazstvo,“ doplnila Veronika Trembáčová, projektová manažérka usporiadateľskej spoločnosti ATOZ Marketing Services.
Najnovšie správy
-
Zamestnanci VšZP podporili globálnu kampaň May Measure Month, do merania krvného tlaku sa zapojilo viac ako tisíc z nich
20.11.2024
Prevencia je kľúčom k dlhodobému zdraviu. Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) sa jej venuje počas celého roka a o jej význame edukuje nielen verejnosť, ale aj svojich zamestnancov.
V Bratislave vzniklo unikátne Vzdelávacie tréningové centrum, partnerom je aj Všeobecná zdravotná poisťovňa
14.11.2024
Záchranná zdravotná služba Bratislava (ZZS Bratislava) prišla s unikátnym projektom. V Bratislave vyrástlo Vzdelávacie tréningové centrum, v ktorom sa budú školiť nielen zdravotníci v oblasti urgentnej medicíny, ale aj laická verejnosť.