Klienti nemusia chodiť osobne na pobočky VšZP
Vážení klienti,
pretože nám záleží na ochrane vášho zdravia, všetko potrebné je možné u nás vybaviť aj elektronicky prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP alebo v ePobočke.
K dispozícii vám je aj call centrum Všeobecnej zdravotnej poisťovne na čísle 0850 003 003 každý pracovný deň od 8.00 do 16.00 hod.
Pred osobnou návštevou našich kontaktných miest odporúčame využiť online objednávací systém, kde si vyberiete vyhovujúci termín. Linku na objednávanie nájdete na našom webe v časti Kontaktné miesta pri konkrétnej pobočke.
V prípade, že máte prejavy respiračného ochorenia (teplota, kašeľ, dýchavičnosť) alebo ste nedávno navštívili zahraničnú krajinu s výskytom ochorenia COVID-19, v záujme ochrany vášho zdravia, ako aj zdravia zamestnancov VšZP na klientskych pracoviskách vás týmto prosíme, aby ste rovnako uprednostnili komunikáciu prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo ePobočky.
Ďakujeme vám v mene našich zamestnancov.
Najnovšie správy
-
VšZP opäť získala titul Najdôveryhodnejšia značka v kategórii zdravotných poisťovní
22.11.2024
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) obhájila prestížne ocenenie Najdôveryhodnejšia značka a už štvrtý rok za sebou zvíťazila v kategórii zdravotné poisťovne.
Naháňate sa za darčekmi? Myslite počas týchto Vianoc aj na svoje zdravie
22.11.2024
Zázračné skratky neexistujú a pri starostlivosti o zdravie to platí dvojnásobne. Ruku na srdce, kedy ste naposledy absolvovali preventívnu prehliadku, išli na prechádzku, či mali zdravší obed?